9 Mart 2017 Perşembe

Deborah Mılano 24 Ore Perfectıon 00 || 24 Saat Kalıcı Fondöten



Herkese Merhaba :))
Evet uzun bir ara oldu ve göz bebeğim bloguma tekrar yazmaya başladım çok şükür. Artık ara vermeden yazılarım sıklıkla gelicek tabiki.
Giriş kısmını uzun tutup sizi sıkmak istemem
hepinizi öpüyorum <3 br="">



<3 br="">Gel gelelim deborah markasının 24 saat kalıcılık vaad eden fondötenine
Öncelikle ürün 30 ml ve 20 spf koruma içeriyor. Bendeki rengi 00 10h.
Ambalajı ise pompalı oluşuyla kullanım kolaylıgı sağlıyor. 

Kuru ciltli biri olarak mecburen nemlendirme özelliği bol fondötenler kullanmak zorunda kalıyorum.
Nemlendirmesi bol oluncada kullanılan fondötenin yapısı,
 ister istemez inceliyor ve örtücülükte otomatikmen azalıyor.
Bunları göz önünde bulundurursak bu fondöten kuru ciltlerin kullanabileceği en örtücü fondötenlerden biri. Aldığım günden beri sadece bu fondöteni kullandım ve gayet memnun kaldım. Estra nemlendirme özelliği olan bir fondöten.






Açıkcası benide şaşırttı. Her ne kadar iyi yorumlar okumuş olsamda bu kadarını beklemiyordum.
Sürdüğünüzde ciltde bir ağırlık yapmıyor ve bitişi yarı parlak. Saglıklı bir görünüm veriyor diyebilirim rahatlıkla. Ayrıca sarı alt tonlu olmasıyla gönlümü birkez daha fet etti. Asla pul pul durmuyor ve zamanla oksitlenmiyor, transfer olması ise minimum,
içerisinde spf 20 olması büyük bir artı. Daha ne olsun..
Watsons mağzalarından temin edebilirsiniz..
İndirimde 35 tl gb bir fiyata almıştım








1 yorum:

  1. oje hariç sanırım hiç bir şey kullanmadım markadan bir ara alıp denemem lazım...

    YanıtlaSil

Değerli fikirlerinizi benden esirgemeyin...